قیمت دنا ایران خودرو سقوط کرد! | جدول آذر ۱۴۰۲

بررسی قیمت محصولات ایران خودرو حاکی از ریزش قیمت دنا پلاس ساده صفر سال ۱۴۰۲ است. قیمت دنا پلاس صفر در بازار امروز ۶۴۹ میلیون تومان است و از ابتدای سال ۵۱ میلیون کاهش را ثبت کرده است.
قیمت دنا ایران خودرو سقوط کرد! | جدول آذر ۱۴۰۲
کد خبر : ۵۱۳۹۶

قیمت دنا صفر ریزش چشمگیری را ثبت کرده است. بر اساس کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد، قیمت دنا اتوماتیک پلاس توربو صفر در آبان ماه ۲۷ میلیون ارزان شده است. همچنین قیمت این خودروی اتوماتیک ایرانی از تیرتا به امروز حوالی ۷۲ میلیون تومان ریخته است.


بررسی قیمت محصولات ایران خودرو حاکی از ریزش قیمت دنا پلاس ساده صفر سال ۱۴۰۲ است. قیمت دنا پلاس صفر در بازار امروز ۶۴۹ میلیون تومان است و از ابتدای سال ۵۱ میلیون کاهش را ثبت کرده است. همچنین قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو صفر سال ۱۴۰۱ نیز از ابتدای تیر تا به امروز ۵۲ میلیون تومان پایین آمده است.

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت کارخانه دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو حوالی ۶۶۹ میلیون تومان تصویب شده است. همچنین قیمت دنا پلاس در کارخانه برای مدل اتوماتیک توربو نیز ۵۴۴ میلیون است.

دنا یکی از محصولات شرکت ایران خودرو است که به هدف جایگزینی خودرو سمند و سمند سورن طراحی و ساخته شد، اما پس از عرضه این اتفاق رخ نداد و دنا به عنوان محصولی مستقل در کنار این خودرو‌ها تولید شد. این خودرو قرار بود سال ۱۳۹۱ وارد بازار داخلی و جهانی گردد که بالاخره پس از کشمکش‌ها و گفتگو‌های فراوان بر سر قیمت‌گذاری و با تأخیر زیاد در سال ۱۳۹۳ روانه بازار شد. خودرو دنا با موتور ای‌اف۷ (EF ۷) بنزینی عرضه شده‌است.

قیمت دنا ایران خودرو سقوط کرد! | جدول آذر ۱۴۰۲

قیمت دنا ایران خودرو سقوط کرد! | جدول آذر ۱۴۰۲

....

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر